90درصد گوشت قرمز مورد نیاز در داخل كشور تامین می شود
نوشته شده توسط : xmovies

سید 'محمد موسوی' درگفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اینكه در زمان حاضر فقط 10درصد گوشت وارد می شود و مراحل واردات آن صورت گرفته است، اظهار داشت: خوشبختانه در تهران و سراسر كشور در بخش كشاورزی، زیرساختهای بسیار مستحكمی ایجاد شده است و با وجود تولیدكنندگان بسیار مجرب در این بخش و حمایت های دولت، ظرفیت تولید 100 درصدی نیاز غذایی در داخل كشور مهیا است.

وی با اشاره به رشد قابل توجه تولید انواع میوه در استان تهران نسبت به سال زراعی گذشته، خاطر نشان كرد:مراكز تعاون روستایی استان تهران با 12 مركز و 120 غرفه آماده عرضه مستقیم محصولات كشاورزی است تا تولیدكنندگان، محصولات خود را بی واسطه به دست مصرف كنندگان برسانند.

رییس سازمان جهاد كشاورزی استان تهران تصریح كرد: در خصوص بحث تامین مایحتاج و نیازهای شب عید مردم از سوی وزارت جهاد كشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و كل پیكره دولت تمهیدات بسیار ارزنده ای اتخاذ شده است و بر اساس شواهد موجود هیچگونه مشكلی از بابت تامین نیازهای شب عید وجود ندارد و در حد بسیار مناسب و گسترده كل نیازها تامین شده است.

موسوی از ذخیره 100 هزار تنی سیب در استان تهران برای نوروز خبر داد و افزود: بخش های ذیربط برای تامین مایحتاج شب عید مردم تمامی امور را به شكل كاملا گسترده سازماندهی كرده اند و قطعا در این ایام هیچ مشكلی نخواهیم داشت.

تهرام/8128/1457//





:: برچسب‌ها: چشم انداز , نیویورک ,
:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
بیرجندموزیک در تاریخ : 1390/11/27/4 - - گفته است :
سلام سايت قشنگي داري مي خوام با شما تبادل لينک داشته باشم منتظرم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: